Alla inlägg under april 2013

Av Aziza - 12 april 2013 20:41

Så himla trött finns inte känns de som.. Att sitta o aktivera bebis nästan nonstop från 15- till nu med typ 20 min * 2 sömnpauser .. Är jag totalt slut i rutan! Vakna före 6 o uppe 3 ggr inatt .. Life is Fabolous ... :/ Not right now!!

Bara väntar på o få sova ..
Håller på och trappar ner mina antidepp idag är de 4 dagen kanske därför jag e så trött o smått irriterad?? Från nästa vecka kör jag in min adhd medicin hoppas det kommer kännas bra..
O att jag finner rätt dos direkt typ.. Måste tydligen trappa upp den oxå.. Men men!! Blir väl bra i slutändan!

Finns inget o se på tv .. Tur vi har Play kanaler :) hahaha!! Just nu kör Big Brother 2011 .. Fast efter att ha små tittat på 3 avsnitt pallar man inte mer ... Så nu glor bara mannen o jag bloggar o lillan små gnäller o jag håller flaskan ..

Gaaaah!!!!

Snart ska jag sova .. I hope!!

Av Aziza - 12 april 2013 07:32

Såg nyss på nyheterna på 4 an att våren är hos oss :) Ska snöa från Gbg och uppåt :/ Här är det regn..
Blir nog inge mer vinter här * I hope*

Vaknade 05.55 av en liten tjej som ville ha mat .. <3 så de var det med den sömnen !! Fast vi vakna 23.50 o nästa gång 01.19 .. Så de blev nån timmar :)

Drömde jätte skumt inatt haha.. Att jag var tvungen o resa på semester utan mina barn åh jag bara grät hahaha!! Hur knäppt som helst!

Nu kaffe dax.. Så man vaknar till liv..o förhoppningsvis har vi kommit ut till 10 :)

Av Aziza - 11 april 2013 22:13

Vår fina <3

Av Aziza - 11 april 2013 22:12

Middagen blev sjukt god :) Verkligen super :)
Annars har vi haft en kväll med 3 avsnitt BB 2011 haha !! God glass och planering utav matlista och handlings lista inför imorgon :)
Tänkte även fota vår andra Emmaljunga o lägga ut till försäljning på loppis sida på fejjan i vår stad !!

O lägga ut 2 sop säckar med flick kläder från 0-2 år för 100 kr säcken :)

På måndag ska de bli 16 grader så då ska vi grilla på balkongen så så najs!!

Imorgon ska mellan sonen sova borta :) Så vi kommer vara lite alone tills tonåringen hittar hem vid 22 !!

Imorgon ska jag laga Fried Rice med räkor ägg bacon o koriander ;) Blir nog mumsigt!!

Kram o sov gott

Av Aziza - 11 april 2013 15:01

Detta kommer bli sjukt gott :) Massa nachochips i :)
Varit ute i 4 timmar :) skön prommis !! Behövs ;) gick igenom regn hagel o vind o slutligen en sol som kämpa o kämpa sig fram :)

Av Aziza - 11 april 2013 07:20

Gjorde en mycket dum grej igår.. Drack 2 stora glas vatten innan jag la mig :/ Resultera i att när bebis sov fick jag ändå vakna o gå på toa.. Smaaart:/
Sista matningen var vid 05.45 o Ayla somna om till 7 .. Så mannen kom upp med Oboy och 2 rostade mackor med Salami och Philadelphia ost :) Gott!!

De ska tydligen regna hela dagen men vi kommer gå ut en runda ändå.. Annars blir vi tokiga;) haha!

På lördag ska vi antagligen ut och äta jag o mannen första gången själva på många månader :) Blir nån timme .. Tänkte Fondue bara för att de ska ta tid så jag inte kan springa hem till Bebis !! ;)

Idag ska jag laga Tacogratäng med nachochips i botten :P måste vara jättegott!!!

Ses snart...

Av Aziza - 10 april 2013 22:20

Vilken grej med griskött i halalkorv.. Snart blir det fläskkotletter som är mest fyllda med kyckling eller kalv..

Vilken industri:/ Myst och haft mobil förbud tills barnen lagt sig .. Vi vuxna dock !! Väldigt bra !!

Nu sover vi !! Imorgon är det en ny dag och snart dax för matning igen ...

Kram till er alla

Från nån som tror att hon äter minus fläsk ..

Av Aziza - 10 april 2013 16:23

Varit ute på en lång prommis och jag och mannen käka lunch på Little Italy där vi åt flera gånger när jag var gravid :) De blev så glada o se lilla Ayla samt att hennes stora oxå heter Ajla haha!! Roligt!! Ägaren bar runt på vår lilla tjej :) Mormor var oxå med oss så det blev en mysig lunch date!!
Vart ute och gick i 4-5 timmar totalt på de ärenden vi skulle ;) skönt!!
Nu står snart maten i ugnen och de stora barnen är på väg hem från sin PRAO och kompisar :)
Mat bild :) is comin Up!!

Kram så länge ;)

Ovido - Quiz & Flashcards