Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Aziza - 2 februari 2014 21:26

Imorgon är det då dags igen för att möta mina demoner som jag kämpat så förgäves att dämpa .. O stänga inne i den mörkaste delen utav mig själv..
Efter mitt förra besök hade jag mardrömmar i flera dagar :'( riktigt jobbiga sådana.
Igår drömde jag att 3 st tänder bara ramla ur typ .. De ruttnade .. De betyder nått har jag för mig..

Drömde om skärsår inuti i mig i de nedre delarna som läkaren utbrast .. Hon måste få hjälp .. De är därför hon har så mycket infektioner :/

Jag är nog ett öppet sår känns de som.. Ibland funkar det att sätta på plåster och det kan täcka länge.. Men nu fungerar jag inte som kvinna i en relation längre :'( vilket gör ont för om det är nån som förtjänar mig är det min man..

Mycket som surrar i min hjärna..

Har fått mycket gjort idag..
Promenad i solsken och plusgrader:)
Handlat
Tvättat
Storstädat
Badat med min Sessa
Lagat Baconlindad kycklingfilé med ugnsrostad sötpotatis
Fixat matlista
Storhandlings lista

Hmm va de inget mer?
Åh just de längtar efter att vi får svar från Folksam ang vårt krav på ersättning.. De måste komma snart.. Ligger ute med både pengar och kläder vi fått slänga och andra saker.

Är dock väldigt tacksam till 2 fina mammor i gruppen som skänkte kläder till mitt hjärta !! Underbara människor finns det!

Dags att sova och jag längtar efter att få organisera här hemma.. O vi måste köpa ett skrivbord till ovanvåningen där vi kan ha alla våra företags saker osv.. Nu har vi allt i en sån kist möbel :0

Sköt om er och sov gott!!

Bästa bästa

I Love You!!

Av Aziza - 2 februari 2014 10:46

Är jämt trött.. Vaknar 3-6-7 ggr per natt i mer än 14 månader nu .. Så innan tvätt och matlagning säger jag godnatt då min lilla tjej också valt att sova !!

Natti!!

Av Aziza - 2 februari 2014 09:08

Kör en dag utan medicinen idag med.. Undrar just om det är fler som fått skumma biverkningar utav medikinect?

Av Aziza - 2 februari 2014 09:02

Tiden bara går och går .. O tänk idag kommer aldrig att komma åter..

Godmorgon <3
Nyss ätit min havregrynsgröt like Always.. Enkelt och snabbt och håller en mätt ett bra tag;) Lite äppelmos på det och mjölk! Så blir det gott också!

Idag ska jag laga sötpotatis för första gången ;)
Tänker bara på äldre filmer typ Boyz n the Hood osv Sweetpotato pie ..

Ska även hinna med att tvätta.. Fick rätt tvättstuga för den ena har haft en söndrig torktumlare i mer än en månad.. Katastrof när man ska torka o hänga allt inne i skåpet :( men idag har jag den som funkar ;)

Ska kolla lite recept och sen sätta igång med städningen!

Hoppas jag vinner denna väskan :P

Ovido - Quiz & Flashcards