Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Aziza - 27 februari 2014 23:02

Då ska jag krypa ner i min sköna säng <3 Tvättat och grejat idag men samtidigt haft en himla fin födelsedag. Fick min favorit mat från Kina krogen.. Anka i sojasås :) O Budapest bakelse som också är min favorit! Kom ett blomsterbud på morgonen med vackra långa liljor <3 Även de en favorit!
Fick ett väldigt vackert skrivet kort från min äldsta son med en trisslott i som gav både vinst och glädje :) Utav min 11 åring fick jag Bodybutter från Bodyshop i kokosdoft hur god som helst :) Fick Chanel Chance parfym och duschgel och en dockningsstation till vårt vardagsrum utav mannen. Fick kontanter utav mamma som jag har tänkt att köpa 1-2 par nya ballerina till våren och nån top kanske :)
Fick även en gåva utav min man som är en investering för framtiden.. Så jag har ett litet kapital till pensionen .. De är en sak som är tidlös och aldrig förlorar sitt värde..
Fick denna gåva då jag inte har kunnat arbeta så mycket och betalat in inför framtidens pension.

Många många underbara nära vänner och familj har grattat mig via Facebook och i telefon !! Verkligen känt mig uppskattad och älskad utav många <3

Många tårar har jag fällt då orden varit så vackra liksom dessa människor!!

Min mans familj har även dom kommit ihåg mig :) min svåger skickade sms på morgonen o på eftermiddagen kom de ett samtal då han och hans pojkar sjöng i telefon! Så himla gulligt !! Min svärmor skickade även hon en vacker hälsning precis som svärfar och svägerska och makes kusiner :)

Tackar Gud för allt de fina jag har o speciellt för de fina människorna som finns runt om mig :)

Av Aziza - 27 februari 2014 23:00

Då ska jag krypa ner i min sköna säng <3 Tvättat och grejat idag men samtidigt haft en himla fin födelsedag. Fick min favorit mat från Kina krogen.. Anka i sojasås :) O Budapest bakelse som också är min favorit! Kom ett blomsterbud på morgonen med vackra långa liljor <3 Även de en favorit!
Fick ett väldigt vackert skrivet kort från min äldsta son med en trisslott i som gav både vinst och glädje :) Utav min 11 åring fick jag Bodybutter från Bodyshop i kokosdoft hur god som helst :) Fick Chanel Chance parfym och duschgel och en dockningsstation till vårt vardagsrum utav mannen. Fick kontanter utav mamma som jag har tänkt att köpa 1-2 par nya ballerina till våren och nån top kanske :)
Fick även en gåva utav min man som är en investering för framtiden.. Så jag har ett litet kapital till pensionen .. De är en sak som är tidlös och aldrig förlorar sitt värde..
Fick denna gåva då jag inte har kunnat arbeta så mycket och betalat in inför framtidens pension.

Många många underbara nära vänner och familj har grattat mig via Facebook och i telefon !! Verkligen känt mig uppskattad och älskad utav många <3

Många tårar har jag fällt då orden varit så vackra liksom dessa människor!!

Min mans familj har även dom kommit ihåg mig :) min svåger skickade sms på morgonen o på eftermiddagen kom de ett samtal då han och hans pojkar sjöng i telefon! Så himla gulligt !! Min svärmor skickade även hon en vacker hälsning precis som svärfar och svägerska och makes kusiner :)

Tackar Gud för allt de fina jag har o speciellt för de fina människorna som finns runt om mig :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Aziza - 27 februari 2014 08:59

Då föddes jag..
Har blivit uppvaktad utav min lilla familj :) Sovit rätt bra inatt..känner att jag måste göra saker så jag och Ayla tvättar ;)
Får se vad dagen bjuder på!! Längtar efter min anka från Kina till middag!!

Ovido - Quiz & Flashcards