Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Aziza - 15 februari 2014 21:19

Godnatt säger jag :)
Har lite träningsvärk i magen haha!! Haft en mysig lördag med lång promenad och pizza :) Sen försökte vi oss på två skräckisar.. Ena The Mist var lite overklig .. Not My thing!
Men filmen Would you rather verkade vara hemsk och sadistisk på samma sätt liksom..
Såg inte klart hela för mitt sömntåg kom körandes så nu ligger jag till sängs!

Från måndag blir de slut med alla sötsaker på vardagarna o drickandet utav skit!
Min tröst ätar tid är över för mitt hem är tillbaka :D Så nu blir de bara gotte på helgen. Thats it! För vi rullar redan fram o jag måste börja ta hand om min kropp haha!! Inte träna nä nä.. Men röra mig! De räcker fan!

Så sov gott allihop nu ska jag o min lilla Teletubbies tjej sova:)

Guuuuud vad jag saknade henne!!

Av Aziza - 15 februari 2014 09:34

Godmorgon <3
Vaknar upp i bröllopssviten på Continental Hotel i Halmstad ..
Hade en riktigt mysig kväll med jacuzzi bad på rummet och massa god sushi och gott!!
Idag frukost på rummet :) Så gott o så avslappnande. Saknat min lilla tjej som jag inte varit utan på 14 månader <3 Men tror att denna vistelse var väldigt viktig för vår relation och att vara ensamma o mysa bara mannen o jag.

Har bestämt oss för att försöka göra sånt här 1-2 ggr per år. Då vi har ett väldigt intensivt liv med mycket som hänt under de senaste året med vår lilla dotters besvär osv.

Ska vila lite nu tills vi checkar ut ..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards