Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Aziza - 24 februari 2014 16:44

Så är min dag.. Tagit en lång promenad från 11-13 ;)
Går lite upp o ner ..
Ska fixa maten nu och invänta lilleman och att Ayla ska vakna..

Vill äta nått sött så mycket men samtidigt vill jag gå ner i vikt..

Jobbiga dilemman:P

Ses sen

Av Aziza - 24 februari 2014 07:50

Vissa patienter, som abrupt slutar att ta CYMBALTA, kan få symtom såsom:
yrsel, stickningar och domningar eller förnimmelser av elektriska stötar (speciellt i huvudet), sömnstörningar (livliga drömmar, mardrömmar, sömnlöshet), trötthet, sömnighet, känsla av rastlöshet eller oro, ångest, illamående/kräkningar (känna sig sjuk), skakningar, huvudvärk, muskelsmärta, irritationskänsla, diarré, kraftiga svettningar eller svindel.

Drömmarna och kraftiga svettningar.. Är mina just nu!
Drömt så sjuka saker om min mamma.. O jag har bråkat med henne o mannen

Väldigt livliga saker.. Känner mig allt annat än utvilad tyvärr:/ men men! Sånt är livet o jag måste igenom detta för att må bättre ;) kanske !

Ska iväg o växla pengar och ta en ordentlig promenad:)

Ovido - Quiz & Flashcards