Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Aziza - 6 februari 2014 21:25

Min lilla tjej har haft så ont idag när hon skulle göra nr 2 .. Hårda stora bollar och hon kämpar emot o skriker o hela kroppen darrar o skakar. Får höja dosen på movicol så de blir mjukare.. Gör så ont o se henne få så ont :'( önskar verkligen att de skulle bli bättre så hon inte är så rädd att bajsa.

Annars har jag tvättat städat lagat mat och varit på promenad och påbörjat en ny serie Bron en dansk svensk jättebra serie! Ser den på netflix.. Går massa där!

Imorgon är det fredag och utvecklings samtal för min 16 åring.. Hoppas att läraren ska säga att min son har börjat höja sina egna krav över godkänt då han har den förmågan och inte är så lat. Vill bara så mycket att han ska lyckas i sitt liv och få en bra plats att jobba på och leva normalt. På alla vis!

På måndag den 17 ska jag med honom på ett möte.. Som kan styra hans framtid väldigt mycket.. Ber till Gud att min son inte är så indragen som det verka <3 Vi behöver få lugn o ro nu!
Vid 7.30 kommer målaren o ska tapetsera o måla... Tänk om jag kan få sätta tillbaka mitt vardagsrum imorgon!!!

Blir nog en tur till Ikea imorgon eftermiddag istället för idag.. Var helt slut! Skrivit klart husbeskrivningen och skickat in kontraktet. Hoppas på att ägaren till huset skyndar på med sin planritning !!

Ska försöka sova nu <3

Godnatt!!

Av Aziza - 6 februari 2014 10:47

Äntligen efter 1 o halv månad fungerar torktumlaren... Yeeeeah!! Alla som är föräldrar förstår lyckan!!

Sitter på mitt tvättberg på golvet och väntar på att mina maskiner ska bli klara:) har smsat min köra mamma för att höra om hon vill ha min mini terrorist under natten den 14/2... Tänk att jag frågat.. Tog typ 1 år!!!

Plikten kallar !!

Av Aziza - 6 februari 2014 08:16

.. När ska jag vakna pigg.. Känna mig utvilad..
Det är nog en överskattad tanke från min sida..

Ayla har klättrat runt denna natten också och gjorde morgon vid 6.50

Varför liksom?? Hon kan ju verkligen inte vara utsövd den lilla damen.

Hon tar igen sig vid lunch antagligen;) jag ska tvätta vid 10 och vill en runda till Ikea för att köpa förvaringsmöbel till Aylas kläder och sängkläder .. Känns som de är för mycket oordning liksom. Önskar att jag hade tid att fixa där inne också.

Måste upp och fixa lite havregrynsgröt är vrålhungrig och lite kaffe på det samt medicin så kanske jag kommer igång;)

Våra katter är fett stort problem.. Nån utav dom kissar nånstans .. Skett i båda Aylas vagnar o på badrums mattor trots att de har ren låda och sån där feliway spray och får massa mys o kel o oftast är nån hemma.. Han är kastrerad och hon ska steriliseras.. Ville lämna in dom på ett katthem för denna kaos i 6 månader och vi kan inte hitta fler skäl till detta beteende som vi inte försökt åtgärda.. Ska köpa en till låda men samtidigt va fan.. Som mannen sa .. Tänk om de inte upphör efter steriliseringen och ny låda o ännu mer spray.. Vad gör vi då?

Orkar seriöst inte med detta !!

Skit katter på att förstöra..

Nä Rise n Shine mannen är hemma idag så jag kunde ligga kvar och han tar gnäll fian ..

Ovido - Quiz & Flashcards