Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Aziza - 26 februari 2014 21:13

Lugnat mig lite..

Ska sova nu och hoppas på att vakna upp utan symptom.. Eller minskade symptom !!!

Sov gott <3

Av Aziza - 26 februari 2014 20:51

Tårar bankar innanför mina ögonlock.. Fick ett psykbryt innan.. Får så jäkla dåligt samvete för att jag känner så här.
Imorgon fyller jag år så då får jag inte må dåligt utan ska stråla utav lycka och glädje för min lilla familj har sett framemot min födelsedag.. Känns så sjukt..

Åh helvete vad de kryper inom mig o jag bara gråter.. Jag mår tydligen alltid dåligt fick jag höra nyss..

Åh Shiet...vill bara skrika o slå sönder allt..
Är de så jag är??? Mår jag alltid dåligt? Skadar jag min familj?

Det var inte just detta jag behövde diskutera via sms vid denna tiden ..

Av Aziza - 26 februari 2014 11:39

Jag hatar dom.. Allt bara gungar och mår illa gör jag.. Känns som man ångrar att man sluta med dom.

CYMBALTA= RÅTTGIFT

KANSKE jag skulle trappat ner med läkare och sänkt dosen stegvis, men hur ska man få en bokad tid till de? Han ville ju att jag skulle fortsätta äta dom.. Trodde knappt på att man kunde må så här efter man slutar .. Men NU vet jag och kommer alltid tänka 2 ggr innan jag nånsin tar detta igen..

Annars har jag och snuttan haft en fin morgon.. Jag låg bredvid henne på golvet så illamåendet tog över liksom.. Duschade och trodde hon skulle somna men icke.. Där i sin säng låg hon bajsat o jag gav henne ett bad och hon somnade nyss..

Ska ner o fixa med tvättid igen..

Ovido - Quiz & Flashcards