Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Aziza - 3 februari 2014 22:02

Fy vilket svin Jeppe är.. Han tar priset!
Lillan har somnat så jag måste passa på.. Imorgon kommer mamma förbi! Jag ska till min kurators kontakt .. O förhoppningsvis vakna relativt pigg!!

Godnatt säger jag efter en himla trött dag!!

Bebis 4 månader :)

Av Aziza - 3 februari 2014 15:49

Då är det måndag och min tjej vakna 03 för att vara vaken o innan de 3 ggr.. Är jag trött idag ?

JA!

Sen har vi ju hantverkare här så Ayla har inte kunnat sova middag så efter mötet vid 10 så var jag hemma vid 11.30 åt lunch o blev ännu mer seg med en gnällig tjej.. Ville gå ut men fryser så mycket redan hemma.. Så nu har jag legat på soffan med min dotter på armen o sett Teletubbies o Iggle piggle ..
Mannen kom hem tidigare så vi bestämde att jag skiter i att laga mat..

Så snart kommer han med Donken mat Dubble quater punder cheese... Mmm

Gott med lite syntetisk mat .. Sker ju inte varje dag!

Ikväll blir de ett avsnitt utav Paradise Hotel .. På Viaplay så jag slipper reklam ;)

Ovido - Quiz & Flashcards