Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Aziza - 22 februari 2014 21:11

Var iväg på massage hos en vännina som jobbar på en salong.. Väl där grät jag mest hela tiden.. Klarar fan inte ens av att prata om allt som varit de senaste året.. Hur de påverkat mig osv.. Tror att efter 1 års tid på anti Depp måste jag avsluta de.. Vill inte se ut som en flodhäst och vara så tom.. Hon sa att de 3 ggr hon träffat mig under de senaste månaderna 10 cirka har jag förlorat den gnistan som jag hade i mina ögon.. Min positiva energi som jag spred i rummet när jag kom in.. Mitt glada jag.. De är BORTA ! Min blick är tom .. Avstängd avtrubbad..

Visste inte ens att de är så jag ser ut nu.. Vart tog Jag vägen i detta ? Vill ha tillbaka Mig den som jag var innan.. Hon med ögon som tindrar .. Ler och möter människors blickar..

Tänker prova trappa ner mina antidepp då de är kapslar tänkte jag köra varannan dag i 10 dagar för att fasa ut dom.. Rensa mitt inre och finna min styrka där jag funnit den innan i mitt inte .. Jag lämnade Gud nånstans på vägen .. Där i min bön där jag fann harmoni och lugnet som de gav mig.. Meditation.. Måste ta tag i detta .. Vill hitta Mig igen..

Åh undrar om jag gör rätt.. Men jag tror verkligen inte att antideppressiva är något man ska stå på för länge .. De gör så man inte kan fungera utan dom..

Aja.. Efter massagen har jag känt mig allmänt konstig och en skum energi.. Sist jag fick massage fick jag panikångestattack o blev alldeles svim/kräkfärdig... Hjärtklappning..

Konstigt hur man reagerar.. Men jag kommer finna mitt inre o lugnet.. Som jag gjort innan..

Ovido - Quiz & Flashcards