Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Aziza - 11 februari 2014 10:45

Så!!!

Då har dom blivit klara inne hos oss.. Jag har städat och fått ett vardagsrum :D
Har nyss lagt Ayla så jag ska hinna duscha innan vi ska iväg till min läkare.. Känns lite jobbigt att göra Gyn undersökning o samtidigt försöka ha koll på Ayla.. Få se vad som måste göras.. De kanske inte behövs.. Räcker med att jag säger vad jag vill ha!

Aja känner mig stressad då de borras mkt just nu o Ayla måste somna..

Hoppas de är klara snart!!
Balkongen skulle de börja med idag men Nä fortfarande har dom inte börjat.. Så jäkla sega!! Finns inte!

Skrivit inköpslista och matlista är klar så idag blir de panerad fisk och potatis!!

Vår 54 tums tv känns helt plötsligt liten när vi flyttat bak soffan.. Måste på med brillorna!!

Ska se om jag kan hoppa in i duschen nu :)

Ses

Ordning!!

Ovido - Quiz & Flashcards