Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Aziza - 17 februari 2014 10:39

Söndagen var KAOZ o massa tjafs .. Idag vaknar man till en ny dag med nya saker.. Ska iväg med sonen o måste ha med dottern på mötet.. Mannen har obligatoriska lektioner. Skit bra! Hoppas att detta med eftertanke o förhör o skitet med Folksam o all annan stress som kommer i vår väg snart tar ett jäkla slut! Jag är skit trött mentalt.. Känns som om jag skulle kunna sova ihjäl mig nästan:/

När kommer lugnet? Eller det kanske aldrig kommer! Har inte orkat ringa sjukan för ny tid åt Ayla o matträningen ..

Vill bara att vi ska få ha de lite normalt runt oss..

Trött o grinig o less är jag idag.. Vet vad ni tänker du som haft de så mysigt i fredags bla bla.. Men de hjälper inte när alla dessa spöken står o väntar när man kommer tillbaka.. Återkommer ikväll efter allt idag! Önskar att Ayla ville sova en stund så jag fick vila min hjärna!

Ovido - Quiz & Flashcards