Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Aziza - 8 februari 2014 08:42

God morgon!
Vakna före 7 och har duschat och fått iordning här hemma och ätit min gröööööt!!
Så bara fröken Ayla som måste sova innan vi beger oss ut.
G ska sova hos sin kompis ikväll.. Roligt för honom:)
Så vi lämnar honom och sen drar vi mot Ikea och köper lite förvarings grejer!

Ändra om lite för nästa vecka är vårt hem klart inuti!! Så skönt!

Betalat handpenningen på vår resa Gud vad jag längtar o lämna detta och få 2 veckor utan måsten o matlagning.

Har redan fixat min inköps lista för Ikea.. Gjorde de när jag var vaken inatt :/

Hoppas saker ordnar sig med försäkringsbolaget också snart! Man kan ju inte säga att de är snabba:/

Ha en fin dag och hörs senare!!

Just de var på utvecklingssamtal igår med min 16 åring och de gick bra bara att han ska satsa på högre betyg!!

Ovido - Quiz & Flashcards