Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Aziza - 19 februari 2014 10:37

Godmorgon!
Drömde massa konstiga saker inatt.. En dröm som återkommer.. Jag hittar inte till tunnelbanestationen går runt o runt i varuhuset och barnen är hemma o jag har varit ute på galej.. När jag väl kommer hem går jag o sover i tvättstugan..

Skumt!

Tvättar gör jag idag och vi ska ha lasagne till middag:P så himla gott!
Vill gärna ut en sväng o röra mig i grå diset men vet inte om tiden finns.. Nu sover Ayla lite och tvätten är igång och jag ser lite på Familjen Annorlunda medan jag skriver här o dricker kaffe! Multi tasking kallas de.

Annars hålls de på o bankas o borras så satans trött på dessa byggare!!

Försäkringsbolaget vill betala en del nu o en del sen bla bla.. Mailade o sa att vi vill ha en klumpsumma..

Fixade alla våra företags papper igår i pärmar o försökte organisera så mkt jag kunde!
Fick även iväg bilder till stugorna så vi förhoppningsvis kan fakturera de snart :)

Behövs..

Väntar fortfarande svar från försäkringskassan.. 6 mån nu! Hoppas att sjukpension går igenom så vi får de retroaktivt för jag har ju inte sökt vårdbidrag då jag har Ayla hemma från dagis.

Mannen sökte studiemedel igår för vi har ju inte haft de heller utan klarar oss lite månad för månad:/ vilket är jobbigt!

Tvätten kallar!

Ovido - Quiz & Flashcards