Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Aziza - 23 februari 2014 22:10

Då var nästan sportlovet slut för denna gången..
Har handlat lite blommor på plantagen idag och tagit en snabb prommis ute i solen med Ayla.. Känns som om de är vår i luften!
Har inte tagit mina anti Depp idag och jag tänker inte ta dom.. Få se om de blir nån biverkningar .. Isåfall måste jag helt enkelt stå emot.
Sonen sover och Ayla sover med flaskan just nu.. Tänker också sova men skulle först leta magneter till kylskåpet som Ayla kan leka med:) Beställt en veckoplanerare i whiteboard också.. Så jag kan organisera lite mera .. Borde gjort detta för flera år sedan men men.. Bättre sent än aldrig;)

Smällde i mig en kebabtallrik på kvällen, fett onödigt! Va inte ens gott typ.. Försökte ge serien Walking dead en chans till men nä tyvärr de funka inte:/

Imorgon är mannen hemma men ska göra uppsökande jobb.. Han fick tag på 4-5 st nya adresser ;)

Ska även planera matlista.. Tänkte köra blatte stylish denna veckan.. Saknat det !

Godnatt !!

Nya magneterna 48 st till priset under 100kr i trä :)

Aylas favoriter i pyjamas ;)

Veckoplanerare :)

Av Aziza - 23 februari 2014 07:35

Godmorgon!!
Vaknade 6.30 känner mig lite trött men vill ändå vakna upp till ett nytt jag med en ny insikt.. Men de är grått ute och då blir saker ännu svårare..

Fast vi är friska barnen mår bra och jag har välsignats att vakna upp ännu en morgon för att få ta del utav min familj <3

Måste ändra runt i min tankebana.. I have To! Jag borde egentligen sova nu när mannen har lillan där nere.. De är mycket jag borde och tankarna flyger omkring.. Vill att min mens ska ta slut så jag kan känna mig ren och nå andlighet!

Tror ni på de övernaturliga? Änglar ? De som gått bort som kan komma på besök?

Jag gör .. Får ofta besök <3 Utav min mormor.. Visste inte att det var hon från början men fick veta de för några år sen <3 Hon har nog varit min skyddande ängel länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards