Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Aziza - 4 februari 2014 20:40

Godkväll!!

Fullspäckat schema och ändå fick jag avboka 2 saker .. Fattar inte hur jag lyckas.. Sovit dåligt inatt.. Tydligen hade alla hört mig skrika i sömnen:/ Inte så konstigt då jag drömde att min prinsessa togs ifrån mig :/
Var ju hos min demon behandlare igår också o som vanligt .. Drar de upp och öppnar sår som jag begravt djupt inuti mig själv .. Känner mig ganska låg .. Är väldigt trött.. Var iväg på samtal idag vid 11 och 13.30 hade vi BVC o de gick fint skulle varit på Habiliteringen 16.15 och utvecklingsamtal 12.30 men avbokade dom .. Orkade inte med hab o jag kunde inte hinna till utvecklingssamtalet för sonen .. Så på fredag 14.30 blir de istället!

Har ont i min svanskota.. Känner mig extremt hormonell.. Vill bara vara lite..

Känner mig lite kvävd i mig själv.. Ville gå och storhandla imorgon men de är för dyrt att mannen ska sitta och köra runt Ayla i bilen under tiden för att jag ska vara ifred..

Känns väl bättre imorgon skulle jag tro..

Huvudvärk trött irriterad.. Ska ta ut nuvaringen idag.. Vet inte om jag ska sätta in en ny direkt.. Har ju en Gyn läkartid på tisdag .. Ska ta lite provet osv..

Har även fått en tid till Karolinska i Stockholm för Ayla den 7/4 :) känns tryggt!!

Åh just de mamma var ju här förbi idag.. Fick godsaker o killarna lite i klädväg o fina tvålar :)

Sov gott allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards