Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Måndag!!!

Av Aziza - 3 februari 2014 15:49

Då är det måndag och min tjej vakna 03 för att vara vaken o innan de 3 ggr.. Är jag trött idag ?

JA!

Sen har vi ju hantverkare här så Ayla har inte kunnat sova middag så efter mötet vid 10 så var jag hemma vid 11.30 åt lunch o blev ännu mer seg med en gnällig tjej.. Ville gå ut men fryser så mycket redan hemma.. Så nu har jag legat på soffan med min dotter på armen o sett Teletubbies o Iggle piggle ..
Mannen kom hem tidigare så vi bestämde att jag skiter i att laga mat..

Så snart kommer han med Donken mat Dubble quater punder cheese... Mmm

Gott med lite syntetisk mat .. Sker ju inte varje dag!

Ikväll blir de ett avsnitt utav Paradise Hotel .. På Viaplay så jag slipper reklam ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards